Logo Gmina Suchedniów

Umowa dotacji na dofinansowanie usuwania odpadów zawierających azbest w 2021 r.

Gmina Suchedniów zakończyła zadanie pn.: „Usuwanie odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarskich z terenu Gminy Suchedniów w 2021 r.”.

Zadanie zostało zrealizowane na podstawie umowy dotacji zawartej  22 lipca 2021 r. w Kielcach pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach, reprezentowanym przez Prezesa Zarządu Ryszarda Gliwińskiego, a Gminą Suchedniów, reprezentowaną przez Burmistrza Cezarego Błacha oraz Skarbnika Urszulę Nowak.

Kwota dotacji to 21 772,80 zł

Na kwotę dotacji składają się środki:

- WFOŚiGW w Kielcach – 10 886,40 zł
- NFOŚiGW w Warszawie – 10 886,40 zł

Łączny koszt realizacji zadania wyniósł 28 982,25 zł.

Środki pochodzące z budżetu Gminy Suchedniów zaangażowane w realizację zadania to 7209,45 zł.

Burmistrz zaprasza

<p><strong>Cezary Błach</strong></p>

Cezary Błach

Przyjęcia interesantów:

Piatek w godz. 7.30 - 12.30

Kontakt z Burmistrzem:  burmistrz@suchedniow.pl

Zobacz również

Kalendarz

grudzień 2022
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.